ههههه یکی از پرطرفدار ترین پست ها
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ههههه یکی از پرطرفدار ترین پست ها
نوشته شده در چهار شنبه 22 مرداد 1393
بازدید : 94
نویسنده : حسین و محمدکاظم

 شباهت جالب افراد به آثار نقاشی

..

..

..

 شباهت جالب افراد به آثار نقاشی

..

..

..

سرکلاس بودیم، استاد گفت: چقدر زمان داریم؟

گفتم: در حد دو جمله که با بیننده ها خداحافظی کنیم..!

اخمخ بیرونم کرد! :-S

..

..

..


..

..

..

 

ﺍﻻﻥ ﺩﺍﺷــﺘﻢ ﺗﻮ ﺁﯾﻨﻪ ﻗﻴﺎﻓﻤﻮ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ......
خلاصه اش کنم واستون
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻓَﺘﺒـــــﺎﺭﮎَ ﺍﻟـــﻠـــﻪُ ﺍَﺣﺴـــــﻦُ ﺍَﻟـــــﺨﺎﻟﻘــیـنㄟ(ツ)ㄏ

..

..

..

تقلید بی جا

 

..

..

..

 مجري: کتابخونه بودي يا استخر؟

پسرعمه: کتابخونه
مجري: پس چرا مايو پاته؟
پسرعمه: آخه ميخواستم غرق درس خوندن شم!
مجري: ميدوني وقتي دروغ ميگي دماغت دراز ميشه؟
پسرعمه: فداي سرت،خواستم برم دانشگاه عملش ميکنم!
مجري: يني پينوکيو آخرش آدم شد تو نشدي!
پسرعمه: اون يه فرشته مهربون پيشش بود انگيزه داشت،من بدبخت دارم با گاو و گوسفند زندگي ميکنم،هميني که هستم هم از سرتون زياده!

..

..

..

 

اینقدر بدم میاد وقتی میرم عروسی 
آهنگ قد و بالای تو رعنا رو بنازم رو میذارن 






همه به من نگاه میکنن... 
خب آدم روش نمیشه! Dخنده

..

..

..

 حسی که برای زنگ ورزش به خصوص تو دبستان داشتم
حتی برم بوندسلیگام به دست نمیاد !
اصن شب قبلش خوابم نمیبرد

..

..

..

 طرف جرات نداره بقیه پولشو از راننده تاکسی بگیره
بعد میاد اینترنت میشه منتقد اجتماعی

..

..

..

 گاهی به آسمان نگاه کن... 0_0

..

..

..

..

..

از توپولوف و بوئینگ خبری نیست...؟؟؟

خوب خدارو شکر.... میتونی به کارات برسی...

..

..

..

 

..

..

..

متن خوشامدگويي جديد در هواپيماهاي ايران

 

با سلام و صلوات به روح تمام مسافرين عزيز .
و با درود به وزير محترم راه و ترابري .
ورود شما را به پرواز لايتناهي

هواپيماي جمهوري اسلامي ايران خوشامد مي گوييم .
خداوندا مشيت خودت را در رسيدن و

لقاء به خود برما قراردادي و سرعت آن فزون كن .

مقصد ما به احتمال 99% بهشت موعود و

احتمالأ 1% مقصدي كه بر روي بليط درج شده مي باشد.
خلبان پرواز مرحوم شهيد كاپيتان بهشت زاده و

گروه پروازي بد اخلاق؛ سفري خوش براي شما آرزمند است.
لطفأ به علامت نكشيدن سيگار 
اصلأ توجه

ننموده و آخرين سيگار زندگيتان را به خوشي دود نماييد.
بستن كمربندها اصلأ ضر
ورتي ندارد و كاملأ بدرد نخور است.
در صورت بروز اشكال در سيستم هواي كابين ماسكهايي از بالاي سر

شما آويزان خواهد شد كه شما قبل از آن رايحه خوش ملايك را احساس خواهيد كرد.
اين هواپيما مربوط به هزاره دوم ميلادي بوده و د
اراي دو درب اضطراري

در جلو، دو در كنارين و يك درب عقب مي باشد

كه چندين سال است اهرم هاي آن كار نمي كند.
ارتفاع پرواز به احتمال قريب به يقين تا

آسمان هفتم بوده و هواي بهشت بسيار عالي است.
سفر خوشي را براي شما آرزومنديم

..

..

..

 امروز یه دختره تو خیابون بد پیچید جلوم

بهش گفتم چه گوهی میخوری؟

گفت گوهه تو رو میخورم!

گفتم گوهه منو؟!

گفت نخیرم من فقط گوهه خودمو میخورم!!!

گفتم خوب یه چیز دیگه بخور

گفت دوست دارم گوه بخورم به تو هم هیچ ربطی نداره !

بعدشم دوباره به رانندگی گوهش ادامه داد...

یه مقدار رفت جلو تر داشت میزد به یه مرده

مرده بهش گفت چه گوهی میخوری؟

منم سریع رفتم گفتم گوهه منو میخوره 

دختره گفت الان زنگ میزنم 110 بیاد گوهت کنه!

بعد یارو گفت ااا زرنگی بیاد گوهش کنه که تو بخوریش؟!

اصا یه وضی بودااااااا 

..

..

..

وبازهم دهه60 نسل سوخته 

 دهه هشتادیا هم دارن ازدواج میکنن برن سر خونه زندگشون
.
.
.
.
.
.
.
.
اما دهه شصتیا هنوز دارن دنبال نیمه ی

گمشدشون میگردن اصلا ما خستگی سرمون نمیشه که

..

..

..

ﮔﻮﺷﯿﻤﻮ ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ ﺭﻭ ﺣﺎﻟﺖ ﭘﺮﻭﺍﺯ . . .
ﺍﺯ ﻃﺒﻘﻪ ۱۲ ﺍﻡ ﭘﺮﺗﺶ ﮐﺮﺩﻡ ﺗﻮ ﻫﻮﺍ . . .
ﺍﻓﺘﺎﺩ ﺧﻮﺭﺩﻭ ﺧﺎﮐﺸﯿﺮ ﺷﺪ !
ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﺍﯾﻦ ﭼﻪ ﻗﺎﺑﻠﯿﺖ ﻣﺴﺨﺮﻩ ﺍﯾﻪ !
ﮐﺎﺭ ﻧﻤﯿﮑﻨﻪ که . . .

..

..

..

ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺗﻮ ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﻣﯽ ﺭﻓﺘﻢ

ﭼﻨﺪ ﻧﻔﺮ ﺩﻭﺭﻡ ﺟﻤﻊ ﺷﺪﻥ
 ﮔﺮﯾﻪ ﻣﯿﮑﺮﺩﻥ

ﺑﻪ یه ﻧﻔﺮ ﮔﻔﺘﻢ ﺍﯾﻨﺎ ﭼﺸﻮﻧﻪ ؟؟؟چرا گریه میکنن ؟؟؟

ﮔﻔﺖ : ﺍﯾﻨﺎ ﮐﺎﻓﺮ ﺑﻮﺩﻥ ﻭ ﺑﻪ ﻗﯿﺎﻣﺖ ﺍﻋﺘﻘﺎﺩ ﻧﺪﺍﺷﺘﻦ

ﺷﻤﺎﺭﻭ که ﺩﯾﺪﻥ

 ﺍﯾﻤﺎﻥ آوردن ﻭ ﺧﺪﺍ ﭘﺮﺳﺖ ﺷﺪﻥ

ﮔﻔﺘﻢ : ﻭﺍﺳﻪ ﭼﯽ ؟؟؟؟؟؟؟!!

ﮔﻔﺖ :

..

..

 

ﺍﯾﻨﺎ ﻓﮑ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﺷﻤﺎ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﺍﯼ

 

ﻭﺍﺳﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻥ

ﺗﻮ ﺧﯿﺎﺑﻮﻧﻢ ﻧﻤﯽ ﺗﻮﻧﯿﻢ ﺑﺮﯾﻢ ﻭﺍﻻ

..

..

..

تموم شد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: هههه , پرطرفدار , بحال , خخخ , لوکس بلاگ , خنده دونی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: